Accés i gestió de la vostra comunitat

Clic despatx 24 hores

Accedir
Asociación Nacional de Profesionales Inmobiliarios Financieros y Fiscales
Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona

Llei 17/2009, de 23 de novembre i nota de premsa de la Comissió Nacional dels mercats i la competència, sobre el lliure accés a les activitats de serveis i el seu exercici. Comptant amb personal preparat per a cobrir les vostres necessitats li oferim:


Projecte d'Administració Integral ANUAL.

  • Contractes necessaris per al correcte funcionament de totes les instal·lacions.
  • S'estudien amb la Junta de Govern de la Comunitats, les necessitats mensuals que van sorgint.
  • Assessorament legal i fiscal als propietaris.
  • Assegurances integrals.
  • Servei de neteja (personal a càrrec de l'administració).

Llibres comunitaris

Custodia de:

  • Llibre d'actes de comunitat.
  • Llibre de visites de la Seguretat Social.

Juntes de propietaris

  • Convocatòria de Juntes tant Ordinàries com Extraordinàries.
  • Assistència de l'Administrador a les Juntes.
  • Redacció d'Actes.
  • Enviament d'actes als propietaris dins dels 20 dies de la data de la seva celebració, per correu certificat, ordinari o en la bústia de la comunitat.
  • La Junta Ordinària se celebrarà almenys 1 cop a l'any.
  • Les Juntes Extraordinàries se celebraran cada vegada que siguin necessàries.

Inspeccions

  • I.T.E. Inspecció tècnica de l'edifici, quan correspongui.
  • Inspeccions de l'ascensor i altres instal·lacions, quan correspongui.

Gestió econòmica – administrativa

  • Gestió en entitat bancària dels rebuts comunitaris.
  • Estat mensual, trimestral o anual d'ingressos i despeses, Comptes Bancàries i Estat de rebuts pendents.
  • Cobrament de morosos. (No inclosos despeses judicials).
  • Gestions amb l'Administració Local.
  • Estudi i elaboració del pressupost anual.

Manteniment i reparacions

  • Manteniment de les instal·lacions i elements comunitaris.
  • Estudi amb la Junta de les necessitats de manteniment i de reparacions comunitàries, sol·licitud dels pressupostos necessaris.

Atenció directa als propietaris

El secretari - administrador atendrà els propietaris al seu despatx de manera presencial, telefònica o telemàtica per a qualsevol aclariment o consulta que necessitin.

Honoraris professionals

Els honoraris professionals mensuals, resulten del barem d'honoraris professionals del sector a la zona.


Sol·licitar Informació

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Al continuar navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Més informació